Chillz


Var väldigt stressad för ett tag sen. Skulle ju träffa Ishatou. Sen kom jag ihåg...det är ju ishatou jag ska vara med. Hon svarar inte på telefonen och kommer väl höra av sig om någon timme. Until then kan ju jag bara chilla här i min mysiga soffa. Idag kommer älsklingen Pendah hem från sitt läger där hon har klättrt i berg. Världspremiär negrar klättrar i berg, Huh. Anyway. Jag är klar nu har fixat och klätt på mig väntar bara på tröga Ishatou. Vi skulle ha gymmat i morse men bonden skulle till optikern och nu står hon i en skit lång kö i skärholmen för det var tydligen rea på mobiler. Suck.
Jag är så fucking uppe på den här 08 festen längtar verkligen, hopaps bara det inte är massa snorungar. Måste få med fler folk dit. Alla är bangare =(. Jag och Mikkan har ladys v.i.p biljetter vi kommer in en timme innan utan kö. Mashalla!. Ibland är det bar att vara tjej..Ibland.
Just nu kollar jag på Tori&dean: Inn love. ganska roligt program faktiskt.

Kisses// Baby

Kommentarer
Postat av: Milly

okej :)

jag hjälper gärna till. men kan inte idag tyvärr. men imorgon eller i övermorgon?

2009-08-05 @ 17:52:54
URL: http://memilly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0