God Morgon!!!


Och det är verkligen en god morgon! är pigg och glad utan huvudvärk och mina två älsklingar Aselja och Ishatou är på väg hit för att käka frukost, Mysigt elelr hur. Dom är här när som hällst så ska nog börja koka ägg =). Pannkakor är jag sugen på också. I grkland stog det små gubbar i små stånd och sålde pannkakor med nutella på fiifaan va gott det var!. Men har tyvär ingen nutella hemma så vi kört standrard med sylt och socker. Idag ska jag iväg ttill frissan som ska rakpermanenta mitt hår. Är så lucky. Jag gav er hemsidan till frisörsallongen som jag allltid brukar gå till om ni missade det här är den;

www.afrohair.se Den här salongen ligger på östermalm och är ganska dyr, det är den vanliga jag brukar gå till
www.afrokarisma.se, Idag ska jag gå till den här det är några som har jobbat på den jag brukar gå till som har öppnat eget och är lite billigare.



Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

svar;

YEAH! :D

lägger till dig nu på en gång :>

2009-08-11 @ 11:36:33
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0