God morgon!

Slog mitt rekord igåår 93 besökare wiihoo!, Idag hadejag egentligen planerat att bada med tjejerna men nejnej har tvätttid klockan 5 så det är det som gäller. Sen ska det stor städas här hemma också. Mamma börjar jobba i övermorgon så hon ville ha en familjemiddag.. haha. Anyway i dag är det söndag inget roligt som kommer på tv ikväll?. Hatar faktiskt söndaga, så tråkiga. Nu är det bara 3 dagar kvar till 08-festen wihoo!. baar ett problem! VAD FAN SKA JAG HA PÅ MIG?!
Vad tycker ni? legging och någon söt tunika eller jeans och någon fin topp?.

Skulle ju gå till frisören för inte så länge sen och rakpermanenta och sy in löshår men det blev inte av får se om jag hinner göra det innan onsdagen. Kommer berätta allt om vilken frisör jag går til och hur mkt det kostar så oroa er inte.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0