God morgon..för min del

Vaknade ganska sent idag. Är lite stressad måste städa rummet och åka in till stan sen hem igen. Vill köpa någon söt top tills ikväll på 08-festen. vi tog massor med bilder igår men tyvär varken med min kamera eller mobil. Im Sorry..Vi hade skit roligt igår och är lite hes just nu efter allt skrikande. Åkte hem med Salina och simone. Tur att jga inte missade sista tåget hem skulle inte orka sitta ensam på en äcklig nattbuss med konstiga folk. Ishatou kommer hit om typ en timme sen kommer Aselja och Mikkan lite senare. Så måste hinna städa mitt rum på en timme...Och mitt rum ser ut som ett bombnedslag som mamma brukar säga.
Juste var ju hos frissan igår och fyfan vad jag är nöjd. Dom är super duktiga där och dom ger rabatt på 10% om man är under 16 wihoo!.Haha medans jag fixade mitt hår gick lazee ut och in ur salongen wierd?
Nu ska jag kääka frukost och städa mitt rum

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0