Hello Darlings!

Hur mår ni? själv mår jag bra kom hem för ett tag sen och har ätit mat nu. I går var jag och Sara i Sansborg hos några kompisar det var mysigt vi kollade på film och åt godis. vi blev hemskjutsade på natten till bagia där vi gick till en kille som heter Jimmy som hade fest. Vi gick bara dit en snabbis för att se till en liten kompis som har en tendens att dricka lite för mycket!. Vi åkte hem sen och mötte upp Saras syster. Sen var det sängen som gällde och fyfan vad jag sov gott!. Jag vaknade runt 13.00 idag, mötte upp Ishatou och åkte till vårberg flr att köpa löshår. Efter det satte vi oss på palmera och åt pizza. Vi åkte sedan hem till Ishatou för att skriva lite låtar. Har haft en mysig och lyckad helg. What about you? har ni haft det bra?
Igår var det ju MJs födelsedag. Grattis angel





Testade dom här leggingsen när jag var i skärholmen här om dagen. Dom ser mycket slyniga i verkligheten. Köpte alldrig dom. Utan gjorde egna sånna hemma blev mycket snyggare. Lägger uppp bilde på dom i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0