Hunny im home!!

Nu är jag hemma efter en väldigt fartfylld dag. Starten på dagen började med att träna. Åkte sedan för att ha ett möte och sedan till sätra där jag och Ishatou hämtade upp Pendah osm följde med oss till skärholmen för att möta Aselja och Hellan för att ta ut 08 biljetter. Jag Pendah och Ishatou åkte sedan hem till mig för att fixa oss och äta. Pendah gjorde en grovt god Vitlökssås som alla andra fick lida av på kvällen. Pendah åkte till Fittja och Isha och jag åkte till Västraskogen för att träffa ummi och folonko och co. Vi rökte vattenpipa och hade det chill. Fcik väldigt konstiga samtal och sms från olika personer som ville få tag på min bror och ville ha hans nummer. wierdos. Anyway, några av oss åkte till sumpan och käkade KEBAB MED FRANSKBRÖD. Ouff om man ska käka kebab ska man fan inte göra dom med franskfitt bröd..PITA IS THE WORD och det ska det vara. Det var 2a gången jag åt kebab idag med fransk(blää)bröd. Sen åkte vi hem. Påvägen hem var man ju bara tvungen att skrika åt några killar och skämma ut sig, Thats me =).
I morgon är det träning på morgonen sen ska jag dra med Isha att träffa en söt pojke. Skiit söt!


Började dagen med en härlig kopp kaffe med mucho grädde =)

Knäppa älskling på pendeln till sumpan och vidare till VS

Crazy Africans on the subway




Kisses // Baby

Kommentarer
Postat av: elina

Ha en jättebra dag! :)

2009-08-08 @ 10:43:06
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0