Lista.




Sveriges väder.
Jag tror nog aldrig vi som bor här i sverige har fått upppleva en hel vecka med bara sol. Fyfan. Det är kallt året runt och det varmaste vi har fått är typ 25 grader. Usch vad jga saknar Rhodos!.

Sveriges landslag.
Jag tror ingen har insett hur dåligt vårat landslag är, vafan komigen vi förlorade mot danmak..DANMARK!. Vi har typ aldrig typ aldrig vunnit något förutom 1994 då vi van brons eller vad fan det var. Asså ingen bryr sig om sverige, inget vet typ var sverige ligger ens. Anyway. Jag tycker våra fotbolls spelare borde rycka upp sig lite våran heder ligger lixom på deras axlar.

Ung08s artister.
Wiihooo Darin komer asså WTF! vem van vill se en fjollig kurd stå och typ waila på scene?, eller ni kanske vill se Janet den där random bruden som har gjort en låt, som inte ens idioten har skrivit själv. Vafan ta hit lite internationella kändisar så man slipper sjuta sig själv i huvudet tack.

08-festen på en onsdag
Aha tunnelbanerna går inte får väl ta någon äcklig nattbuss där det kryllar av våldtäcktsmän....great


Foki
En skit cool bloggerska som kör sin egen stil. Chek her out.

Rakpermanent.
Rakt hår för mig är finast. Men det knaske beror på att jag har lockigt igentligen. Man vill ju alltid ha det motsatta. När jag plattar mitt hår ser jag mycket äldre ut och känner mig mycket mer bekvämare. Lockigt hår är jobbigt attt kamma. Om man har afrohår som jag (och nej afrohår betyder inte att man har en disco kula på huvudet det betyder afrikansthår alltså krulligt) så är det torrt och slitet. För oss med afrohår måste vi gå till en speciell salong där dom kan våran typ av hår. Jag går till Blacknuss hair n' care som ligger på östermalm. Dom har fått många priser och är jätte duktiga. Dom gör inte bara hår där utan vaxning, ögon/ögonbrynsförlängning, Manikyr, Massage och piercingar. Dom gör inte bara afrohår utan alla typer av hår. Kolla in hemsidan.
 

Kodjo akolor
Snubben är ju så rolig, och jag hoppas med hela mitt hjärta att han kommer på the voice och kör sina små skämt i pauserna!.

Har aldrig hört en svart prata sådär bra svenska...

Kommentarer
Postat av: Aselja

tyyst ,darin är BÄST ! -.-

2009-08-10 @ 14:46:26
URL: http://aseljashka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0