Mysig eftermiddag :)

Tjoooz people! Ååh är det ingen mer än jag som känner att hösten är på väg? Så himla mysigt när det börjar bli mörkt och lite kallt mot kvällen, om man nu har varma kläder på sig såklart .. Och man känner att hösten är på väg när Gina Tricot och typ H&M får massvis med kläder från höstkollektionen. Mörka och stickade koftor - in, blommiga klänningar - ut. Lite sorgligt att den härliga värmen och den skinande solen börjar försvinna men jag försöker se det positiva i det hela, och jag längtar jättemycket till hösten/vintern faktiskt. Extra mys är det när man kan lägga sig under ett duntäcke och kolla på en film och dricka varm Oboy och äta massa mackor och se hur det blåser utanför fönstret.

För att komma till saken, så var jag i stan idag efter skolan with my brown sugar, Jande och Ishatou. Det var kul att få träffa dom, och de hittade jättefina höstgrejer att köpa hem. Jag visade Jande en jättecool smyckebutik vid Drottninggatan med jättesöta örhängen, armband, halsband m.m. Efter det skedde en liten ovanlig sak, hahahha. Jag och Jande blev jagade av en kvinna, det var helt overkligt! Vi sprang runt och skrek, det var lite läskigt men jag kunde inte låta bli att skratta! Jag skrattade så att jag höll på att börja gråta. Det där var dagens höjdpunkt, helt klart. Och så tänkte jag lägga in en liten bild från min keffa mobilkamera, bilden är tagen i min favoritsmyckebutik! Ishatou är också med på bilden!
// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0