Skit också

Känner mig så jävla hängig just nu. Har ont i hela kroppen och fryser ihjäl. Orkar inte gå och ta alvedon..Hatar att svälja tabletter =(. Har snackat lite med Isha i telen. Det var ju hon som smittade mig...Kanske. Tror det?. Nu är det någon jävla idiot som loggar ut och in på msn...Hatar sånt. Skit jobbigt. Jag hade tvättid idag klockan 10 men jag orkar verklgen inte tvätta idag. Bokade om den tills i morgon, får se om jag pallar ens. Behöver ju rena kläder till school =(. Sitter här  med min älskling Ceasar, min favvo kisse som spinner som fan. Han är så cute, kommer allltid när jag måår dåligt eller är ledsen. Nä nu ska jag ta min feta rumpa till köket och göra lite te. forest fruit Mhmmm! =D.

Puss på er!

// Jag-tycker-synd-om-mig-själv-Yandeh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0