Still in the game

Hello, det är Sara som skriver. Längesen jag gästbloggade känns det som, men har inte haft någon tid alls. Mycket som händer runt omkring mig. Ville bara säga att Jande köpte ett jättesött armband i äkta silver till mig! Hon köpte det när hon var på semester och fick med det i en söt liten silverpåse. Ska så snabbt som möjligt försöka fixa fram en bild.

På fredag blir det kryssning, ska bli riktigt kul. Ska försöka uppdatera oftare, men hittills tycker jag att Jande gör ett utmärkt jobb! Det är nice att spana in hennes blogg, man kan alltid läsa nåt nytt. Dagens, eller nattens låt blir solklart "Died In Your Arms Tonight" med Smitty & T-Pain. Har spelat den runt 50 gånger ikväll. Kommer hem imorgon tror jag och då kan jag visa er armbandet. Pussss så länge amigos! / Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0