Fredags mys. Pizza night

Första dagen på en helg sens jag vet inte hur länge sen tillbaka som jag är hemma..Och inte är sjuk.
Hade inte så myckt kraft att gå ut.
Har varit hemma hela veckan från skolan också.
Jag och mamma gick för att köpa pizza det tog ungefär 10 min att gå till pizzerian.
När vi beställt smiter vi snabbt in i affären hyrde filmen bruno och köpte lite chips och choklad.
Vi går tillbaka till pizzerian hämtar våra pizzor och skyndar oss hem.
Vi är as hungriga och när jag öppnar pizzaförpackningarna...ÄR DET FEL PIZZOR!!!.
Jag skulle ju för God sake ha en oxfilepizza.
Mamma får ju såklart flipp på idioterna och ringer dom.
Gubben säger att vi får gå dit igen och hämta nya.
Vi lämnar dom 2 pizzorna som vi nite skulle ha hemma.
No way att vi ska släpapå dom när det är pizzafittorna som gjort fel.
När vi är framme frågar gubben.
Var är pizzorna, mamma står och tjaffsar med honom en stund men till slut får vi våra riktiga pizzor.
Och min var skit god. Och det bästa är att nu har vi pizza tills i morgon. Yeeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0