Äntligen fick man sova ut!

Tjena, det är Sara som skriver som ni säkert förstår. Jande ringde mig nästan precis innan hon skulle hoppa på flyget, hon var i Arlanda. Kändes skönt att snacka med henne innan planet skulle lyfta. Nu är jag hemma hos mig, och har sovit så gott i natt, det var längesen. Har haft sömnbrist i flera månader nu med typ 5 timmars sömn om natten. Emeliys säng är bäst asså! Mjuk och stor med en fluffig kudde och mörkt rum, precis som det ska vara. Strax ska det komma en snubbe som ska köpa min moppehjälm, om allt går som planerat. Efter det ska jag hoppa in i duschen och åka till B för att träffa dom andra. Ikväll ska vi till Emeliy och umgås lite med roligt folk (hoppas jag). Är det inte tråkigt med osociala människor som varken ler, pratar eller ens hälsar, när det är meningen att man ska vara med dem under hela kvällen? Jag brukar försöka bete mig så att den jag träffar för första gången ska få ett bra intryck av mig, det är ju rätt viktigt, eller? Skriver lite mer senare, nu ska jag fixa lite saker! Puss på er / Sara

Kommentarer
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

2009-07-22 @ 19:27:34
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: Sanne - bloggdesigner

Har en prissänkt design till salu just nu! Välkommen att titta :)

2009-07-23 @ 09:15:16
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0