Ett sent morgoninlägg ..

Har ni nån gång blivit svikna av era nära vänner? Det har jag, många gånger. Med tiden lär man sig att alla inte är så bra kompisar som de verkar. En del kan säga vad som helst för att få det dom vill ha. Avundsjuka och skitsnack är ju rätt vanligt bland tjejer, och det håller väl alla med om, att ingen är perfekt men det finns vissa gränser. Man tycker att folk borde vara tillräckligt smarta för att förstå när man är på väg att såra nån? Och då borde man tänka till och inse att man kan vara på väg att förlora en bra vän, pga sina handlingar? Jag blir inte sur om någon lägger en liten kommentar om mig nån gång, men överdrivet rent skitsnack bakom min rygg är så fult och falskt. Jag klarar mig så mycket bättre utan sånt folk. Det är verkligen svårt att hitta riktiga vänner, men när man väl gör det så ska man hålla hårt om dem, för de kan försvinna lika fort som dom kom. / Kisses från Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0