Fever all over me



Yes nu är jag hemma..Ensam...Med feber. Jag känner hur min hjärna kokar, men jag ger mig inte jag ska vara ute den här helgen och på måndag ska jag vila upp mig. Har längtat efter helg, så slipper man missa "sista" tåget hem, och få en sten i huvudet av mamma. Nä skojade bara hon skulle aldrig göra så.....Jaha hoppas ni har haft en trevlig fredag kväll. Själv tränade jag ÄNTLIGEN i morse med Isha och sedan åkte vi iväg till bredäng och där ifrån till sätra där vi träffade dom gamla goa. Tro inte att jag är ett luffar barn som bara sitter och hänger i tunnelbanestationer det gör jag verkligen inte ( HAHAHAHAH) ååhh gud jag måste mogna till lite. Aja Mami ringde mig idag och sa att det har kommit en ny teknik att sy in lös hår..Man lixom klistrar fast hår längst hår fästet runt huvudet sen är det som ett nät som typ blablabla vi hopar den delen. Det braiga med det är att det ser helt naturligt ut och då kan jag låta mitt hår vila från plattågen (:D!). Tekniken som dom använder använder dom mycker i USA. Och det ännu mer braiga med det är ju så klart att mammas kompis kan göra det på mig. Hennes lilla Afrikansa salong ligger i Hässelby, hon är faktiskt skit duktig och så är det ju perfa med lite kompispris ;).

Nu har det gått flera veckor som jag har väntat på mitt photoshop..Vadå vänta tänker ni..Jo det är så att min gulliga lilla mamma tillåter inte mig att ladda ner det. Gör det i alla fall tänker ni..jo men det är så att jag har sökt på google och fattar inte så mycker. Det är inte det att jag är osmart utan jag förstå bara inte..så mami ska be en arbetskamrat kopiera det till mig men hon är på semester nu (by the way det är ju jätte bra att jag skriver på min blogg att mammas kompis ska ladda ner olagligt till mig) fyy vad heemskt..-,-....ååååhhh

Anyway jag ska ta något att äta mmmm Gambiansk
mat!

Holla!!
Im out

Kommentarer
Postat av: Trisia

Godnatt! :)

2009-07-11 @ 01:52:50
URL: http://jussiochtrisia.blogg.se/
Postat av: Frida

Vill också ha Photoshop, men vill inte heller ladda ner ;/ Ska nog köpa det sen :)

Godnatt!

2009-07-11 @ 02:29:22
URL: http://littlecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0