Friday!

Fredag, Veckans bästa dag right?. Och det är nu alla partypeople ska ut och festa. Och eftersom jag är en person som gillar att ha kul så ska jag och tjejerna självklart röja ikväll. Tänker inte be om ursäkt för att jag inte skrev på hela dagen igår FÖR JAG HAR FAKTISKT ETT LIV, eller nästan jag var hos min mormor....Jag åkte hemifrån runt 12 och var framme hos mormor runt kvart i ett. Vi åt jätte god mat och åt paj som efterätt. Det var jätte mysigt faktiskt vi satt och pratade om släkten, bakgrunder och sånt. jag var hemma runt 7, träffade Nancy en snabbis vi åkte till älvsjö och jag tog bussen mot skärholmen där jag skulle träffa lite folk. Det var en mysig kväll. Åkte sedan hem med ishatou.

Hos Mormor..


Uttråkad Jande, på bussen hem.



Puss // Baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0