Gamla och nya tider

Det ska bli så skönt att börja i gymnasiet, att stå ut med grundskolan bland en massa omoget folk kan vara riktigt irriterande ibland. Fast det har också funnits stunder som har varit bra. Men det är en så stor skillnad, folk beter sig helt annorlunda i gymnasium, kan jag tänka mig. Och att slippa ha en massa lågstadieelever springandes runt i korridorerna ska bli så skönt. Och jag tror att det är smart med halvdagar och egna matkort så att man kan äta ute varje dag och kanske hinna träffa sina kompisar från andra skolor i närheten. Nu pratar jag verkligen inte om alla men det ska bli så himla skönt att slippa en del personer .. Ny skola och nytt umgänge, toppen. Vet faktiskt inte om jag direkt kommer sakna grundskoletiderna, när jag väl gick där så längtade jag till ett annat ställe, men en del roliga upplevelser i högstadiet kommer jag nog aldrig att glömma. Hugs and kisses / Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0