Gästbloggning från Sara :)

Jag satt nyss och chattade med Jande och berättade det här för henne, men måste dela med mig av det till andra människor också, om de läser det här. Jag satt och väntade på typ nattbussen mot Bagis för att möta upp några kompisar där. Jag kommer inte direkt ihåg hur konversationen med den-jag-snart-ska-avlöja började, men hursomhelst pratade hans kompisar med mig om att jag verkade knäpp och min kompis Emeliy också eftersom hon var rätt social mot främlingarna .. Tror jag. Jag sa att jag kände igen den supersöta snubben bredvid mig och de gav mig massa ledtrådar om Grekland, vitlök och kryddor. Vem kunde inte då se att det var Tsatsiki?! Jag blev helt paff, han är verkligen lika söt som i filmerna, fast han var äldre nu så får nog säga att han var snygg istället, det låter bättre :)

Han var trevlig, precis som hans kompisar, men jag undrar vad de egentligen tänkte om mig. En översocial främmande tjej som satt och snackade om lite olika saker. Sen kom tyvärr deras buss och det sista jag hann fråga honom var om han var typ kusin med min kompis, som hon nämnt. Jag var bara tvungen att berätta det här, för det var kvällens höjdpunkt för mig i alla fall :) Kram på er // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0