I'm Back

Nu är jag hemma, jag har varit och shoppat lite, behövde ju skor, mina gammla hade hål i hela sulan. Fuck vad trist väder det är ute. Blir deprimerad av sånt här väder, ska nog bara vara inne idag. Tänkte åkta till Bagis innan men nää, hoppar det. Kanske bara är hemma och myser med mamsi maybe? Just nu kollar jag på My new BFF, så löjligt rolig serie!.
I morgon morgon ska jag tvätta (haha!) sen ska jag ut får se vad man hittar på :).
Det här köpte jag idag. Älskar min nya hood. Va den inte kattig?


Yankees hood. Stadium 399 kr


Vita Converse. Stadium 699 kr

Tygskor. Stadium 199 kr

Take care peeps
Peace out
 

Skulle jag passa i blondt hår?.. Beyonce gör ju det?...-,-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0