Kan någon hjälpa mig!!

Jag har ju löshår insytt i skallen som dom flesta svarta har.., och har haft det ungefär ett år nu. Problemet är att jag använder rakt löshår och har själv lockigt hår..som dom flesta svarta..Det betyder att jag måste platta mitt hår dag ut och dag in. Vilket sliter jäävligt mycket. Jag har visserligen rakpermanentat mitt hår.. hemma, men det blev inte så bra har fortfarande kvar mina jobbiga lockar. Men efter att ha plattat mitt hår varje dag i ungefär 2 år så tröttnar man på att alltid gå runt med luva när det regna så det inte ska bli lockigt (vilket det blir iaf ), och att se hur håret sagta förstörs. Så nu vill jag ha lockigt löshår. Saknar mitt gammla lockiga söta hår!, Problemet med det är att jag har letat som en galning och lockigt löshår finns bara i syntet (plast) och jag vill ha 100% human hair. Men jag är ändå lite orolig. Kanse lockarna inte stämmer in med mina egna lockar?. Anyway nu vill jag veta är det någon som vet var man kan köpa LOCKIGT LÖSHÅR ÄKTA TACK!!



Kolla min smoking body

Kramar// Baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0