Nääästan allt klart

Nu har jag packat klart. Har tagit med mig hela garderoben även fast det bara är en vecka. I morgon går vi hemifrån ungefär klockan halv 2. Flyget går klockan 5, på kvällen alltså. Gud vad jag är pirrig inför det här, det ska bli skit kul :). Vi är framme runt 11 på kvällen. Jag ska försöka mms'a bilder till Sara så ni får se innan jag kommer hem om det är möjligt.
Sara kommer hålla igång bloggen som sagt. Så ni får inte sluta läsa tills jag kommer hem!.
Jag har laddat min mp3 med nya låtar. Lite tråkigt att sitta på planet i timmar utan musik!. Anyway. Ska köpa massor med presenter till mina kompisar där nere. Det blir lite överraskning vad jag tar med mig hem :). Jag skriver ett litet avskeds inlägg i morgon bitti. But until then...
Take care! //Baby
Peace!

Kommentarer
Postat av: - H*

- great ju!

2009-07-22 @ 00:43:54
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: emmi

opss

2009-07-22 @ 00:47:37
URL: http://emmimw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0