Next; Uppsala reggae festival



Jag måste måste måste måste dit!!, inge snack om saken. Det är den 6-8 Augusti. Jag vill verkligen dit. Dom artisterna som jag verkligen vill se kommer dit Mina favoriter som ska uppträda där är Alpha Blondy, Ky-Mani Marley, Busy Signal, T.O.K och Collie buddz!!!!!!!!!!!!!!!. Jag skiter i jag måste åka dit. Mamma var där för något år sedan och då ville jag verkligen följa med..men pass om man ska åka med morsan ^^. Pendah var också sugen på attt åka dit, ska nog tvinga med henne. Gud vad roligt. Jag längtar verkligen vill inte missa chansen att se dom hära artisterna.
Biljetterna kostar 650-850kr så nu gäller det bara att bestämma vilken dag man ska gå.



Ska ni dit? och vilken dag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0