Och här kommer en till.. det är börjar ju bli roligt :)

Namn: Jande Njie Holmgren ( I Gambia stavar vi mitt förnamn Yandeh)
Födelse år: 1994
Bor: Hägersten
Familj: Bor med Mamma och Broder
Gillar: Vara i Centrum,Driva, Prata, Dansa, Umgås
Favorit plats att äta på: I sängen med tvn på och en feet bricka med hämt mat
Gillar: Ärlighet
Bästa kompis: Kan inte utse en bara.
Känsla just nu: Irritation blandat med trötthet
Varför: Jag har ont i ryggen och är trött
Favoritmat: Gambiansk mat/Sushi.
Vad har du på dig nu: Shorts/Linne
Vad för smink har du på dig nu: Mascara som jag håller på att pilla bort
Vad för smink brukar du ha: fuck you va e de här för keff fråga.
Har du druckit: Inte nu, nej
Är du stolt: Walla,v issa frågor är fett konstiga.
Ska du fortsätta dricka: Jag har inte druckit upp mitt mjölkglas än så nej
Har du rökt: Ja, vanliga cigaretter
Har du rökt vattenpipa: Ja
Har du snusat: Någon enstaka gång bara
Är någon kär i dig just nu: Inte vad jag vet
Vem: JAG SA JU ATT JAG INTE VET IDIOOT
Har du sovit hos någon du inte ville sova hos i veckan: Nej
Vem/Vilka: Sara
Är du olyckligt kär just nu: hell no
Håller du vad du lovat: yeah bitch
Har du dåligt självförtroende: Ibland
Har du mått dåligt och haft självmordstankar någongång: Yes :(
Har du lust att äta jordgubbar just nu: Nej faktiskt inte
Saknar du någon just nu: Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0