Segaste starten på länge

Det var konstigt hur svårt det var för mig idag att komma iordning .. Har suttit och kollat på program efter program och fixat mig i snigelfart .. Har som vanligt inte sovit speciellt mycket inatt. Imorgon har jag tid hos vårdcentralen eftersom jag knappt kan gå pga foten. Det gör så ont så smärtan är obeskrivlig, jag är rätt säker på att jag aldrig haft så himla ont och så länge, som nu. Undrar vad läkaren kommer säga, men en sak kan jag säga redan nu; om jag inte får nån medicin eller nåt liknande som lugnar smärtan rejält och fort vet jag inte vad jag tar mig till! Behöver ju kryckor känns det som, men tills vidare får jag halta runt som den kaninen jag är. Nu ska jag rycka upp mig lite trots att jag är dödstrött, ska ju bli party party today. Pusss / Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0