Trött som f*n

Har sovit hos Sara i två dagar nu, men nu är jag hemma. Jag har varit i stan idag, skulle kolla på skor men det gick inte så bra. Jag köpte iaf en leopardfärgad midjetjol, ett gult armband två par örhängen. Det är super rea i stan så ni vet!. I morgon ska jag, mamma och bror åka till barkaby. Brorsan vill ha med mig för att jag ska tipsa han om vad han ska ha på sig. sen behöver jag köpa lite saker också och där är ju märkeskläderna skit billiga :). Dom här senaste två dagarna har jag varit i Bagis ( Bagarmossen) tungt folk där. Så där har blivit lite som vårat chillställe. Orkar inte med älvsjö folket hahah. Idag ska jag inte gå ut har blivit förkyld. Säkert Sara som har smittat mig haha. Igår var vi på chillfest hos Milo det va kul. Behöver inte snacka mer om de för Sara skrev redan om det. Just nu sitter jag och kollar på ett program om Muslimer. Vissa är ju helt bänga ihuvudet och säger att Islam är en slavisk Religion. Men andra hade faktiskt bra uppfattning och tänkte bra. Vill inte gå in på mer om Religion i det här inlägget även om det är viktigt, för då kommer det bli väääldigt långt inlägg.

Serani -No Games
Här är sakerna jag köpte.
 Alla som känner mig vet att jag är besatt av gult och leopardmönstrade saker..


Ta hand om er
C'yaa Homies
Ciiaao

Kommentarer
Postat av: da aselja

HAHAH! är det den kjolen som du fråga en tjej när vi var i bagis grillen ?

2009-07-08 @ 17:54:11
URL: http://aseljashka.blogg.se/
Postat av: Jande

Jaa hahahahahahahahah men ärligt den e fett kattig visst? :)

2009-07-09 @ 18:54:50
URL: http://yandeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0