Tvättstuga + Smoothie?


Har sprungit in och ut ur tvättstugan ett tag nu, nu är det sista tvätten som ska bli klar sen är jag färdig. Idag ska jag åka till bagis. Pendah, Lula, Haddy, Nancy och Sara kommer att möta mig där. Jag tror att jag ska gå iväg till coop nu och köpa hårfärg, svart såklart. Just nu kollar jag på extreme home makeover. Så jävla roligt, speciellt när man får se deras frääshiga hus på slutet. Älskar det programet.
Mamma har gjort en jätte god hallonsmoothie till mig.
Det är ju skit lätt att göra, men lägger ut recept anyway

Bärsmoothie, 1 glas

Du behöver:
1 dl jordgubbar
0,5 dl frysta hallon
0,5dl frysta björnbär
2 dl mild yoghurt vanilj
1 tsk flytande honung

Mixa alla ingredienserna


Ananas- apelsinsmoothie, 1 glas
2 msk krossad ananas
1 msk koncentrerad apelsinjuice
1 dl mjölk
1 dl mild yoghurt vanilj

Mixa alla ingredienserna


Melonsmoothie
, 1 glas
0,5 dl tärnad vattenmelon
0,5 dl tärnad galiamelon
0,5 dl tärnad cantaloupmelon
2 dl naturell yoghurt
1 msk flytande honung

Mixa alla ingredienserna och servera med några isbitar.
Man kan ju självklart blanda massor av andra frukter.

Enjoy guys
Pussar// Baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0