Världens bästa hejdå-dag!

Igår var det sista dagen jag kunde umgås med mina kompisar för i dag har jag fullt uppp kanske hinner träffs någon lite snabbt. I morgon åker jag klockan 5. Dagen började i bagis vi var ett par tjejer och grabbar. Vi drack och hade skit kul. Och som vanligt åker polisen runt i bagis och några fick sin dricka uthälld av dom. Runt 3 åkte jag och Sara till slussen. Vi gick till mc och åt. Och där blev det kaos. Det kom först in två AIK'are som skrek och kastade stolar på andra kunder och slog dom. Det var två stycken som jobbade i kassan och dom rusade mot dom kastade ut dom och verkligen slog sönder dom. Dom anställda sparkade och boxade AIK'arna haha!!!. Och det roliga var att dom anställda var blattar en svart och en arab. Dom var dom enda som gjorde något. Alla kunder bara stog därr och gjorde inget dom dom gick i mot dom. By the way vi såg en skiiit kort arab som typ stirra på oss..skulle tagit kort ni skulle garvat som fan. Efter ett tag kom det ännu mer aik'are och ena gick fram till en anställd och gav han en örfil då fuckade han ur och gick emot honom. Sen kom polisen och tog dom. Så jävla kul. Vi träffade också massa roliga människor. Vi träffade tzatzikis kompisar igen haha, Men roligast var på nattbussen hem. Har aldrig garvat så där länge...Vi såg Thomas dileva!!!!!!!!!!!!!


Nu ska jag åka till stan.
Puss puss på er // Baby

Kommentarer
Postat av: Gina

Usch ja han är ju gay! :P

2009-07-21 @ 14:09:15
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/
Postat av: din älskling

YANDEEEH PICK THE DAMN PHONE !

2009-07-21 @ 18:05:35
URL: http://aseljashka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0