1 Juni, Grattis Dorra

Har precis ätit snabbmat med min kära bror som just nu sitter och skriker på mig...som vanligt. vad händer ikväll då? jag ska i alla fall åka ner till älvsjö och bara ta det lungt med vännerna, får se om ishatou kan komma ut och lämna min väska som jag har velat ha sen förra året!. Aja..Idag är det första Juni och dessutom Dorras födelsedag. så här kommer det GRAAATTTIIIISSS DORRAA!! vi firade hennes födelsedag hemma hos henne i lördags, skit kul faktiskt!.
Jag, Dorra, Roja och Rojas kompis mötte upp varandra i stan runt 5 vi hade bokat bord på världens godaste resturang, Mongolia, som också ligger i stan. På resturangen : Roja låter som en kines och skriker varför kollar du på min penis på kinesiska, Jag hittar inte mina pengar, dom har skrivit fel på notan, roja och hennes kompis går, jag och dorra går ut och tar en cigg, vi går tillbaka för att lösa not-frågan, ah lite rörigt blev det men mysigt som fan!, Roja och hennes kompis åkte hem och jag och Dorra började röra oss hem till henne, dit senare alla skulle komma, med det menar jag Diana,Alessio,Rubi,Ishatou,mikkan,fatma,Pendah och Aselja, det blev värkligen lyckat!. Runt 2 började vi röra oss mot tunnelbanan medans vi (jag ishatou och rubi) väntade på Rubis föräldrar som skulle hämta oss bestämmde vi oss för att köpa kebab. OM DET VA GOTT ASSÅ!, När ja väl va hemma var det sängen direkt var så himmla trött!.

Här är lite bilder från dorras födelsedag :) Enjoy


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0