bedtime?



Sitter fortfarande framför tvn. Kan inte sova, eller försöker inte ens. Jag känner att jag ändå börjar bli lite trött men kollar på ett roligt program. Ska hålla mig vaken. Har ju ändå lov så har ingen tid att passa i morgon, skönt!.
Sitter också och tänker på Gambia, vill tillbaka så gärna. Vi brukar åka dit på vintern så kanske i år vem vet. Har inte varit där på ca 2 år saknar min underbara släckt, maten, stränderna, folket, kulturen, allt allt allt som finns där. Det är världens underbaraste land tycker jag. När jag blir stor skulle jag verkligen kunna tänka mig att bo där. Världens bästa
land saknar det. Allt med Gambia är underbart. Ta mig tillbaka!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0