Blondiner

Mina fingrara är helt frusna kan nästan inte skriva. Fattar inte vad som har hänt i slutet av april var det stekande sol och nu helt plötsligt har det blivit vinter helt från ingenstans. Folk gick med vinter jackor idag medans jag hoppades väl på att det inte skulle bli sååå kallt som det blev och bara hade påmig ett linne och en tunn kofta. Anyway idag chillade jag bara i älvsjö igen först mötte jag söta Amie för jag skulle lämna en sak, sedan mötte jag upp Nancy, Therese, Fatma och Sara i monasparken.
 Fatma gick hem och vi drog mot stationen där vi träffade Emma som hängde på. Det var heelt dött där och grabbarna var i heron och kollade på bio, så vi softae runt i älvsjö och åkte sedan till fruängen en stund och sedan tillbaka till älvsjö där vi träffade Jemima och Salina men dom åkte hem efter ett tag. Sen...kom djuren (älvsjökillarna) urhoppandes ur skarpnäckbussen, vi stog och snackade me dom en stund sen taggade jag och Nancy hem. Och nu är jag hemma!! :D.
Just nu sitter jag och kollar på lite roliga historier på nätet hittade lite roliga blondinskämt. Igentligen fattar jag inte varför det finns så mycker fördommar om blondiner, eller varför alla antar att dom är dumma i huvudet. Jag tycker det är jävligt dumt igentligen..Men det jag blir mäst arg på är att blondiner säger att man har mycket roligare om man är blond? Hur fan kan man ha roligare för en hårfärg...I blondinskämt framstår brunetter som tråkiga och oskyldiga töntar..kanske man ska testa att färga håret blondt då?..Hahha nejnej jag trivs som brunett kommer alldrig färga håret blondt om inte slingor, inte för att aag tycke det är fult utan för att en mulatt med blondt hår ät inte så fint..Eller hur?. Nog om det här kommer lite roliga Blondinskämt, Ta inte illa upp nu ni som är blonda i bland är det ju kul att skratta åt sig själv :) förrästen känner jag väärldens vackraste "blondin" hon heter Mickaela länken till hennes blogg finns vi "länkarna" cheka in den :) 

Blondiner och Ikea möbler

 
 

- Vad är det för likhet mellan en Ikea möbel och en blondin?
- Så fort du kommer hem ramlar benen isär och du upptäcker att det fattas några skruvar


Blondinen och pusslet

 

Varför var blondinen så stolt när hon hade lagt pusslet på 6 månader?

Svar: Det stod 2-4 år på kartongen


Blondin vs toffel

 
 

Vad är det för skillnad på en blondin och en toffel?

Svar: De är sköna att sätta på, men inget man går ut med!


 

Runt sängen

 
 

Varför har blondiner stängsel runt sängen?

Svar: För att dom vill ha säker sex...


Blondinen vid datorn

 

- Hur vet du att en lesbisk blondin har suttit vid datorn?
 Svar: - Det är läppstift på musen!


Blondinen reser till Mallorca

 

- Vet du vad blondinens blygdläppar säger åt varandra inför en veckas resa till Mallorca?
- Nej.
- Vi ses om en vecka!


Hur driver man en blondin till vanvett?
Svar: Ge henne en påse M&M och be henne alfabetisera dom.
 

- Vilken underbar diamantring du har. Vem har du fått den av? frågade flickan sin blonda väninna.
- Min gamle onkel. Jag hade hand om hans dödsbo och i sitt testamente hade han skrivit att det skulle avsättas 15 000 kronor till en vacker minnessten.

En man uppträdde på cirkus med en levande krokodil.
Avslutningen av numret var en riktig rysare. Han drog ner gylfen och tog fram sin stolthet och placerade den mitt i gapet på krokodilen. Så stängde han krokodilens käft och stod alldeles stilla, publiken var dödstyst.

Efter ungefär en minut tog han fram en liten gummiklubba, gav krokodilen ett kraftigt slag i skallen och då öppnade denne gapet.

Mannen kunde dra ut sin stolthet igen, helt oskadad. Publiken jublade och var lättad.
Då säger mannen att han erbjuder 10.000 kr till den i publiken som vågar göra om samma sak. Dödstyst i publiken, ingen vågar ställa upp.

Då räcker en blondin på första bänk upp handen.
- Jag kan prova, om du lovar att inte slå mig så hårt med den där klubban!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0