Helg



Rest in peace.
Michael Jackson - Beat it


Har inte skrivit på två dagar. Men igentligen det spelar ju ingen roll eftersom de inte är så många som läser min blogg haha!. Iaf. Fredagen började med att jag skulle ta blodprov som sagt, efter det gick jag hem och lite senare åkte jag iväg til älvsjö....Där mötte jag Nancy och vi umgick ett tag. Efter det kom Sara.
Efter någon timme fick jag ett trevligt sms av carro, hon ville att jag skulle hänga med på fest och självklart hakade jag på ;). Bill och Bull åkte till bagis och jag åkte till hagsätra för att möta upp Pendah, Haddy, Ahlem,Lula,Rihab,Carro,Camilla och Jasmina som väntade på mig vid centrum.
 Vi mötte upp en skit trevlig snubbe som heter Stiven och sedan gick vi hem till han. Det första jag ser när jag kommer in i lägenheten är en 30 (igentligen 22 årig) snubbe som stiven delade lägenhet med och som va sååååå fucking osocial....Den ända han snackade med var Jasmina. Anyway vi rökte vp chillade, drack och hade de mysigt. Vi alla skulle sova över där förutom Jasmina, så hon taggade runt 3-4. Runt 5 började vi varva ner lite för att så småning om kunna slagga. Jag orkar inte gå in på vad som hände förutom att DET PÅGICK RASISTISKA SAKER I HUSET!!!. Snubben som bodde där(inte stiven utan gubben) tyckte att vi pratade för mycket och kastade ut oss(vi viskade) och Stiven...Trötta, sega och irriterade som vi var gick vi mot t-banan vi åkte till slussen som dom luffarna vi var och vi träffade på en speciel person, som brukar säga I know you love me, och är väldigt blond.
Runt 8 på morgonen åkte jag haddy pendah och lula hem till haddy som bor i sätra.Vi delade upp oss och dom vita åkte hem till Carro. Haddy fixade mat så söt och snäll som hon var. Vi åt och sen däckade vi. Vi vaknade av Michael jacksons thriller som spelades på tv. Vi sov i ca 3 timmar. Runt 2 gick vi hem till Rihab där alla dom andra från dagen innan var. Vi chillade med dom, dock frös vi ut dom vita..Haha. Senare kom Jackie som fick va me i vårat black crew. Efter någon timme eller två gick vi mot lusthuset. Men vi svarta rundade av och gick hem till Emma.
Vi åt kebab och pommesfrittes eller hur fan man stavar det..Efter två timmar mötte vi upp dom andra vid lusthuset i sätra där var det massa andra av våra vänner som hade kommit dit under den tiden vi var hos Emma.
Vi diskuterade Michael Jackson som vi för övrigt hade gjort heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeela dagen i stort sätt..(R.I.P MJ) Vi försökte hålla en tyst minut för legenden ( vi försökte 4 gånger) men Pendah började alltid skratta så det blev inte så lyckat ..Vi hade också krig svarta mot vita. Det slutade med att Angelo ritade hakkors på ett av lusthusen och skrev i love white people över hela sätra..huh..Några av oss åkte sen till Norsborg och mötte sirli och jasmina som hade åkt i förväg dit någon halvtimme innan. Sirli tog ut sin söööööööööööötaaaaaaaaaaaa underbaaaara hund Boba ( den heter Tyson igentligen men tyckte den passade att heta Boba) . Och från Norsborg åkte vi till Hallunda för att äta på mc, från Hallunda åkte vi tillbaka till Norsborg, från Norsborg åkte vi till Lilje. På vägen dit träffade vi Fatma och Dorra som har blivit jätte brun (grekland). F och D åkte vidare. Och Pendah, Jasmina och Sirli lämnade av mig i lilje och åkte sedan med Norsborg tåget, Var vet jag inte. Dom var lite fest sugna så dom är säkert på någon fest nu. På tåget hem var det några sköna ungdommar som spelade Michael Jacksons Beat it med högtalade. Det var så sorgligt. Kan inte fatta att han är borta. Det som var så tungt var att ingen klagade på att dom spelade, alla satt helt tysta och bara diggade musiken.
I morgon ska jag runt 3 till mina kusiner som fyller år sen till sätra tror jag.
Jag hade en sjukt rolig helg. Speciellt med black crew.
Har ni haft det roligt i helgen?


Ta hand om er
Peace out



BOOOZEE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0