Fredag..Vad ska man göra idag?

Jag hade heeelt glömmt bort att det var fredag. Vad ska jag göra idag då?. Jag ringde runt lite folk och frågade vad dom skulle göra, så det blir antingen stan eller älvsjö, vi får se tror nog jag åker till älvsjö en sväng sen kanske förbi stan eller slussen det beror på.
Anyway Idag var jag i skärholmen jag köpe en ny klänning och smycken nu är jag super nöjd!. Jag ska svänga för bi coop och köpa naglar och brunkräm haha :).
Idag gick jag inte till skolan så nu är jag extra utvilad, sköönt nu slipper jag bli trött vid typ tio och inte orka göra någonting. Snart ska jag hoppa in i en dusch och fixa mig så jag kan åka så snart som möjligt.

Men innan jag hoppar in i duschen ska jag göra exakt som alla andra efterblivna bloggare och visa upp det jag har köpt, eler det jag ska ha på min på avslutningen hoppas ni tycker det är fint! :)








Så där ja nu har jag bajtat alla andra blggars sätt ;)

CYaa bitches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0