Gårdagen ; Midsommar afton



Sammanfattning av gårdagen.
I går hade vi jävligt kul vi var hemma hos mig bjöd hem några killar och tjejer och vi dansade som fan och hade aas kul!!, Vissa drack hehe och bleev helt galna. Vi umgicks och hade det trevligt. Runt elva taggade vi till älvsjö där vi satt i gula huset och fortsatte och ha kul. Efter det mötte jag, Sara och Emma upp Pendah och Amina i telefonplan. Vi åt på mc och sedan gick vi hem till mig och Tjejerna sov över. Vi vaknade tidigt av att Pendah pratade så JÄVLA högt i hennes mobil hehe. Vi vaknade runt 9. Klockan 11 gick vi till pizzerian och åt det va skit gott..men dyrt som fan..och snubben hustlade oss på pengar också..fittgubbe. Ska sova en stund nu och sedan till älvsjö..och då får jag skämmas...
Hade bra

Ciaaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0