Måndag




Hej på er. The Tyra Banks show slutade precis och nu kommer reprisen av top model som jag ska kolla på. Jag åkte ingenstans igår var bara hemma eftersom jag va såå trött. Idag blir det samma sak darför att mina kusiner kommer strax. Det är ju ändå inget musigt väder. Jag går ju på gymmet flex, men jag har börjat slarva med det. Har inte gått på flera dagar eller t.o.m veckor :S ska ringa runt tjejerna och bestämma att vi måste verklligen ta tag i det nu. Och vi har ju ändå sommarlov.
Ska börja kämpa man vi alla vill ju komma lite i form men jag vill veerklige komma i form! Jag och Diaa pratade också om dans, Jag har dansat förut i 2 år så det ska hon och jag börja på nästa termin. Det blir för hoppningsvis dancehall eller street, är väldigt sugen på dancehall.
Men vi får se vi får se. Ni får alla ha det så bra i det här "svenska" vädret. Perfekt väder för att kanske gå på bio eller resturang. Eller kanske bjuda hem vännerna på en film och lite mys. Vad vet jag?,

C'yall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0