MJ

Jag är fortarande förtvivlad och chokad över våran legend som gick bort. Kan inte sluta tänka på det. Det är många som inte vet vad Michael har gjort för oss, Och vad som har hänt honom som liten. Förstår mig inte på dom människorna som går runt och säger "det var bra att pedofilen dog" fuck you all som tycker så. Ni kan väl åtminstånde ha respect för honom. Han var king of pop. Efter allt han har varit med om som liten, blivit sexuellt utnyttjad av sin egen pappa (som bara är en liten del av hans liv). Trotts det ställer han sig på scenen och sjunger från sitt hjärta och delar med sig av sin underbara musik som handlar om viktiga saker.För lääänge när jag fick veta  om hans bakgrund började jag nästan gråta. Jag hittade Nyss vackra bilder på legenden och lite info som jag tänkte dela med mig av och ett underbart klipp på ängeln.





Michael och Debbie Row.

Debbie Rowe

Michael gifte sig med sjuksköterskan Deborah "Debbie" Rowe 15 november 1996. Tillsammans fick de barnen Prince Michael (12 år) och Paris Katherine (11 år). När paret skilde sig 8 oktober 1999 fick Michael vårdnaden om barnen. Hans yngsta son Prince Michael II (7 år) har en okänd mamma.




Michael och Lisa Marie Presley
Elvis dotter Lisa Marie och Michael gifte sig 26 maj 1994 och visade upp sin kärlek för hela världen när de kysstes på scen under en MTV-gala. Men äktenskapet höll knappt två år och i januari 1996 gick de skilda vägar.
- Jag är så ledsen och förvirrad och mitt hjärta går sönder när jag tänker på hans barn, som jag vet betydde allt för honom. Detta är en sådan stor förlust på så många plan, säger Lisa Marie.


Michael ochDiana ross
Diana var lite av en mentor för Michael och det sägs till och med att han började operera sig för att likna sin idol. Han anförtrodde Diana det mesta och enligt honom själv finns det få som vet så mycket om honom.
Titta på bilden. Jag tycker själv att dom är väldigt lika.


Michael och Liza Minelli.
Liza och Michael har varit nära vänner sedan 80-talet och Michael var även den som presenterade Liza för sin fjärde man David Gest. Minelli var så tacksam för detta att hon lät Michael vara marskalk och ringbärare på parets bröllop 2002.

Kolla på hans moves han stil, allt. Han var underbar och speciell och var på sitt eget sätt ingen var som han och ingn kommer kunna leva upp till honom. Han är och kommer för alltid vara The King Of Pop




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0