Sleeping time


Gullig bild va?

Snart ska jag gå och lägga mig. Vill inte gå och lägga mig så sent idag, i morgon ska jag upp tidigt. Ska inte sova bort halva dagen i alla fall. Idag var jag med tjejerna bara och tog det lungt.
Sitter och får ångest över sommaren. Jag har ingen bikini och har ingen fucking aning om vad jag ska köpa för nått...

Vågar man köra på något sånt här då?







Hell no!! säger jag.
Får väl köra min old school style med shorts och någon söt bikini topp :)
Tråkigt säger ni, men jag skiter i!
Tänker inte gå som någon stroppig bimbo längst stranden. :)

Aja men för alla ni som vill se ut som stroppiga bimbosar, här hittar ni wb Paris Hilton bad kläderna :D

1. Gojane 299:-
2 Panos 699:-
3. Asos 699:-
4. Killah 349:-
5. H&M 129:-

Sådär ;) Enjoy

Ciiaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0