Good Evening

God kväll!

Gårdagen slutade med att jag kom hem klockan 7, vilket inte var planerat.
Vi var första på en fest i spånga.
Trodde det skulle vara mer drag i festen än vad det var, men det var ändå mysigt med folk som man kände omkring sig.

Vi han vara där en kvart sen var vi tvungna att tagga.
Hela gänget fortsatte till en fest i älvsjö.
Vi satt där och snackade och hade det mysigt
tills vissa människor började överdriva som fan och vi alla fick ett och annat ryck.

Jag och Dorra drog till fridhemsplans mc
och satt där och snackade om allt möjligt tills en horunge kom och irriterade oss som fan..
Tog tåget hem halv 7.
Som som en liten ängel men var tvungen att gå upp runt 11 för att tvätta
men min söta vackra kvinna till mamma såg att jag var helt sliten så hon gjorde jobbet åt mig snäll som hon var.

Nu sitter jag och kollar på Troja som jag har sätt 500.000.000 gånger och kan varenda replik på
..TAKE IT ITS YOOOOOURSE!!! haha..-,-

Nä nu ska jag fortsätta kolla på filmen och sedan sussa så gott.

Pussar på er!

/Jj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0