Nästa ; Fryshuset

Marlon asher -reggae all stars

Om en kvart ungefär ska jag börja röra mig mot tunnelbanan ska möta upp diana vid fryshuset.
Tror vi ska direkt till älvsjö. Dansen börjar kl 6.
Har aldrig haft så här ont i huvudet. Har haft det heeela dagen. Men något som lättade på trycket var min bokrapport. Fick VG+  yeey mee!. Jag vet att jag kan göra det mycket bättre. Gjorde det en timme innan jag skulle lämna in den. Så om jag hade lagt ner mycket mer tid, alltså varit mer nogran skulle jag lätt fått ett MVG.
Man blir verkligen peppad när man får så bra resultat. Det får en verkligen att kämpa.
Kollade lite på olika gymnasium i gymnasie guiden.
Jag funderar faktiskt på att ta en engelskt talande gymnasium.
Allt går så himla snabbt. Snart har jag tagit studentet. Wow de går verkligen snabbt och snart börjar mina kompisar som började gymnasiet detta år 2an. Då har dom bara 1 år kvar. Gud..Tiden bara rinner iväg.


Bild från Grekland 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0