PANIK!!!



Panik, Stress och osäkerhet är vad jag känner nu.
Vilket gymnasium ska jag välja och vad fan ska jag bli?.
Jag är 15 år och måste bestämma innom några månader vad jag ska jobba med. Känner så himla stor press. När jag var mindre var jag självklar på vad jag skulle bli....Men nu har jag faktiskt ingen aning eller jo det är klart jag vill bli 6 olika saker. Advokat, Journalist, Fotograf, Stylist, Frisör och skådespelare. Och självklart kan man ite gå en utbildning där man pluggar allt och bli färdigutbildad till alla ämnerna...Syv i min sola säger att de tinte gör något om jag inte vet vad jag vill bli nu elller om 3 år. Jag kan gå i ett gymnasium och sen kan jag komma på "senare" vad jag vill bli och att jag kan ta något roligt som fotografi medans.
NEJ MALIN JAG VILL INTE LEKA MIG FRAM JAG SKA GÅ EN UTBILDNING OCH SEDAN BLI DET OCH FÖRSÖRJA MIG PÅ DET INTE LEKA MIG RUNT TILLS JGA HAR BESTÄMT MIG!!!...
Så vad gör jag?

Har varit på gymnasiemässan idag och tagit hem fler än 90 broshyrer om olika gymnasier.
Är så jävla osäker och blir så himla stressad..Vafan..





Kommentarer
Postat av: Bella

Allt bra?=)

2009-11-20 @ 19:15:45
URL: http://bbbellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahah heter din också malin fan alla heter de !

2009-11-21 @ 00:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0