Torsdag.



Fan vad skönt att det börjar närma sig helgen.
I morgon är det fredag och jag har ett stort prov i so om andra världkriget.
Tror det kommer gå aldelles utmärkt för jag har pluggat som en idiot.
Fick en trevlig överraskning. Ishatou messade nyss och kommer förbi hem till mig snart.

Det blir dans idag. Härligt.
Ska stretcha lika mycket som förra gången.
Sitter just nu och knaprar i mig sötmandlar. Är verkligen as hungrig men han inte tillräckligt med energi för att gå till köket och laga ihop något.

Vi hade en jätte trevlig familje middag i går. Mamma var så söt som slet med maten.
Det blev Entrecot med coscos och perlavie sås. Supergott.

Sitter och kollar på 1 3 hill och väntar på att blackie ska komma.
Ska ta och plugga lite so innan hon kommer. Kommer komma hem ganska sent eftersom dansen slutar 10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0