Bli inte besvikna.

Jag sa att jag skulle skriva era förslag på tips när jag kom hem idag. Men har så jävla brottom just nu. Men kommer ta det absolut om jag hinner ikväll när jag kommer hem eller i morgon bitti.
Det ni ville att jag skulle skriva om;

♥ Hur man får killen intresserad.
♥ Hur man kommer över sitt ex även fast man har starka känslor för honom.
♥ Hur man håller kärleken vid liv efter att ha gjort slut och sedan bli ihop igen.

Dom här 3 punkterna kommer jga ta först.
Kom ihåg nu att om det är ngot som ni vill att jag ska skriva om så fråga på bara. Det behöver inte bara vara om kärlek. Det kan vara vad som hällst.

Nu ska jag fixa mig.

Pussar!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

älskar din blogg du är skit söt!:D men du har fortfarande inte skrivit om detta :(

2009-10-04 @ 21:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0