Godnatt!

Godnatt finingar, ska sova nu så jag kommer upp I TID till skolan. Har fått lite tips på vad ni vill att jag ska skriva. Mycket kärlek och relationer..Hmm Yandeh-the love doctor. Hell yeah!. Ska veerkligen göra mitt bästa så ni hänger kvar är på bloggen. Ni vill väl se en mulatt slå ut adom där fjortisbloggerskorna på blogawards eller hur?.Måste bra säga att jag tycker synd om dom hoppas att dom finner sitt riktiga jag, By the way fick en fråga om vad mina örhängen är ifrån som ni kanske ser på varje bild... Eller iaf på bilden under här, några inlägg nedanför. Dom är från GINA!. Tror faktiskt att dom är slutsålda =/. Gold n big ska det va Big Big Big!.
Han faktiskt inte göra något av det jag tänkte göra idag..Plugga och städa..Well fuck it jag åkte ner till älvsjö och va med tjejerna. Nya tag i morgon!.


Sweet dreams fellows!
Ha det bäst!
Pussar // The love doctor ♥ (-haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0