Jag har bestämt mig!..




Efter nästan 4 år av äckliga illa-luktande cigaretter har jag bestämt mig på riktig. Nu jävlar ska jag kämpa. Vill inte vara den där högravida kvinnan som står med en cigarett i handen eller den där rynkiga kärringen som står med hängbröst och rynkig hud och absolut inte den som dör i lungcancer i 45 års åldern. Hoppas ni stöttar mig nu. Vet att jag kan klara det men det svåra kommer nog vara på morgonen och på helger, speciellt på helger när jag sitter i ett rum fullt av mina skorstens vänner som sitter och suger i sig cigarett efter cigarett. Puh..Men som tur är så är jag en person som när jag väl har bestämt mig så håller jag mig till det. Är det någon där ute som hakar på mig att slita röka, och räknar dagarna?. Vi kan ju tävla om vem som torskar först. Tänker inte ta ett ända bloss. Jag ska bli en fräsh non smoking woman. 20/10 2009 - forever no cigarettes!. Usch får redan ångest nu men ska kämpa emot känslan. Goo Yandeh!!!



Undra hur många cigaretter jag har dragit i mig..
4 år gånger 20 cigaretter/dag = 29200 cancer pinnar.....






Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka till =D

Jag små rökte lite i sommras men jag slutade innan jag blev fast. Min kompis lyckades sluta, hon hade rökt ca lika länge som dig.



Men You go girl! ;)

2009-10-21 @ 17:34:31
URL: http://emmalovesmusic.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan va gryyyyyyymt go go go du klarare lätt ! :D

2009-10-21 @ 19:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0