JAG HATAR BRÄNNÄSSLOR!!



Hello bloggen hur är det med er?. Själv mår jag väldigt bra förutom att..hmm...JAG HATAR BRÄNNÄSSLOR!! Påvägen hem efter att ha lämnat Diana vid tåget så går jag och känner att jag är väldigt kiss nödig. Känner att det nästan börjar läcka så jag sätter mig ganska osynligt vid en väg och doing my thing när jag helt från ingenstans tappar balanset och rammlar med rumpan i en buske. Går där ifrån och efter några sekunder börjar min rumpa värka som fan kommer hem och det gör skiit ont kollar på min rumpa i spegeln och hela är täckt av prickar..Det var ingen fräsh syn det ser ut som vårtor. Jag skulle verkligen vilja lägga ut en bild hur det ser ut men det kanske blir lite för nasty...anyway JAG HATAR BRÄNNÄSSLOR..Typsikt mig att just det ska hända..

Har varit nere på gården i älvsjö och dansat hela dagen med Dorra, Ishatou och Diana. Vi har startan en liten grupp och vi är på g med våran koreografi. Är så stolt över oss. Hoppas Roja också tar sitt fina söta arsle och åker ner till älvsjö i morgon och tränar med oss..

Glöm inte att komma ner till gården i älvsjö alla ni som älskar hiphop och dancehall. Det kommer bli fetaste festen och Panetoz plus massa andra ska komma och uppträda. Det är helt gratis. Ni hittar mig jobba i garderoben mellan 22-00. Festen slutar 01 och börjar 21.

Kommentarer
Postat av: aselja

jag vill också ;D HAHAHAHAHAHAH FETT SYND OM DIN BABYLON !

2009-10-23 @ 01:54:18
URL: http://aseljashka.blogg.se/
Postat av: yandeh

du får inte hahahahahaha

2009-10-23 @ 08:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0