Bara så ni vet

Den här veckan kommer det vara lite strul i bloggen. Lite saker som har hänt så jag inte har så mycket tid att skriva hela tiden. Men nästa vecka kommer jag förhoppningsvis komma tillbaka ännu starkare och bättre än någonsin!.
Och snälla det här är ingen blogg som går på utséende och senaste modet. Jag är 100 % äkta på min blogg. Alla är välkommna att läsa. Jag är varken provocerande eller spelar en annan karaktär för att få fler besökare. Jag är mig själv och skriver om äkta saker. Så ifrågasätt mig inte för någon har gjort det, men så ni vet.


En av världens finaste och bästa låt! Blir så rörd när jag här den.


Kommentarer
Postat av: Susanna

Har precis hittat din blogg och så får jag se det här. Jag ryser och blir nästan tårögd av hans låt.

Superfin blogg dessutom. Bra start på morgonen.

2009-10-11 @ 13:36:31
URL: http://susei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0