SE ALDRIG ZOMBIELAND!



Förgudskull se den inte..VÄRLDENS DÅLIGASTE FILM EVER!!.
Åkte till heron för att kolla på bio. Jag, Murat, Isha, Lula, Rihab, Pendah, Aselja, Ugbed, Rubi, Amir..tror det var alla..Vis kulle från början kolla på fame men bestämde oss sedan för att kolla på Zombieland för vi ville ha lite kul och skratta. Vist den var lite rolig..Men vafan filmen hade ingen handling och den var helt onödigt dålig. Fattar inte ens varför dom gör en sån film..Aja längtar tills den 28 då jag och pendah ska kolla på This is it!. Den kommer vara tung iaf. Efter bion drog vi till alby för vi skulle möta upp en viss miss pendah..Men nejnej dom är i hallunda ohc käkar 29 min stog det på tåget mot ropsten och 15 mot norsborg vi tog sista tåget in till stan ohc åkte hem. I lilje ser vi några alkolister..nämner inga namn..Nu är jag hemma är hungrig som fan. Sitter och kollar på inlåst skasnart lyfta på mitt feta arsle och gå till köket..Snart.



En sak som är jobbigt med lov är att tågen går ju nte 24/7 på vardagar fast det är som helg för oss som har lov. tycker det är en väldigt irriterande sak..Man måste börja åka hem vid ett eller ta en sliskig nattbuss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0