Älvsjö och coop med mamma

Åkte tilll älvsjö för att träffa Fatma och Isha mina två älsklingar. Vi gjorde inte så mycket träffade en skum man som vanligt..Det var en väldigt skum man..Kom hem för inte så länge sen följde med mamma till coop som ligger 1 minut från oss, tvingade min anti-söt-saks-mamma att köpa extra drops till mig, så nu är jag lycklig. Sitter och chattar med min sötnos Therese vi planerar hur vi ska ta över alla bloggfjortisars plats. Kom ihåg att jag skrev det här när jag väl står på blogg awards och tar i mot priset årets blogg ;).
S nu sitter jag här ingen med min käära data och kollar på tv. Kollar ju såklart på charlies angels. Om jag fick välja någon av dom att vara skulle jag lätt ta Drew Barrymore om man suddar ut hennes knarkar bakgrund inte så lyckat att börja med marijuana när man är 9.., men nu menar jag i filmen inte i verkliga livet.Vem skulle ni valt tippar på att ni vill vara Cameron Diaz?.



Är det inte bara typiskt attt jag ska göra puss-muns-bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0