Antar att alla sover så här dags...

...Eller är ni nattugglor som jag?.
Sitter och kollar på tv med min stoora kopp kaffe. Har fixat och trixat med datan hela kvällen så har inte haft tid att skriva tidigare. Jag var i älvsjö idag med tjejerna och självklart kom pungkulan och negern...som vanligt.
Vi skulle igentligen ta en trip till hagsätra men det blev inte det. Orkade inte helt enkelt. En kompis hade bjudit oss dit på en chillkväll.
I morgon ska jag tvinga mig till gymmet och Ishatou måste med. Usch fy blä är så dålig på att komma igång...
Nu ska jag ut en snabbis sen tillbaka för att sova.



Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: bunnie

nattuggla här :D

2009-09-20 @ 03:49:47
URL: http://bunniiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0