Äntligen fredag!

Hello people, det är Sara som skriver. Jag är en rätt så morgonpigg människa så jag vaknade två och en halv timme innan väckarklockan ringde. Jag har redan hunnit plugga lite inför provet idag, sett klart filmen "A Good Man in Africa", spelat hundra låtar på högtalarna och bara slappat. Skönt när vi har sena dagar! Men det är inte lika kul att komma hem halv sex på eftermiddan heller .. Menmen, ikväll ska jag ut med Emeliy och en kompis från skolan och lite fler antar jag. Vi ska äta och fika och njuta av helgen bara, det är ju som sagt äntligen fredag! Wihoo, love it. Nu ska jag fortsätta chilla galet och vänta på att alarmet ska ringa så jag kan börja fixa mig på riktigt. PUSS!

Vet inte varför jag lägger upp den här bilden men tyckte bara den var sjukt snygg som bakgrundsbild. Och så påminner den ju lite om freaky friday ;D


Kommentarer
Postat av: Hanna

FIn blogg ;D

2009-09-11 @ 16:14:06
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0