Im Back!

Min data har varit knas den dom här senaste dagarna så nu vet ni varför jag inte har skrivit lika mycket som förut. Det är fredag idag Wihhooo. Tycker verkligen dagarna går sjukt snabbt och nu har jag ännu en vecka att kryssa..Det blir bara närmare och närmare tills jag tar bort mitt räls haha. Förhoppningsvis ska jag vara med Sara idag men det bror på vad vi ska göra. I morgon ska jag gå på bio med Aselja, Fatma och några andra. Vi har inte bestämt vilken film vi ska se. Några tips?. Igår hade vi spexfoto. Och fyfan vad grymma alla blev alla tog det verkligen seriöst. Och Jag ock Fatma ska ju alltid överdriva..Vi var Gipsys. Alltså inte nutida gypsys utan dom här resande som man kan se sitta och tigga och spela instrument i grekland och chile bl.a
Tog några få bilder med min mobil men dom blev inte så bra mer får ni se på måndag.

Blåa Vangelis, Jag, Fatma


Jag vet inte varför jag alltid ska överdriva mina poser.
Tror jag pekade fuck you & west side på varje bild..


Jag i morse innan jag åkte till stan.

Haha jag ser ut som en tjock kines =)
Snodde brorsans jacka va ju så fucking kallt när jag gick ut.


Runt halv 10 idag åkte jag in till stan för att möta Aselja,Roja och Ellinore H&M delade ut presentkort på 200 kr till dom 200 första som kom. Dom öppnade 11 och vi var framme klockan 10. En timme tänkte vi det måste vara perfekt. När vi kom dit stog folk som djur det var minst 500 där som stog och köade. Vissa satt på filtar och spelade kort och hade tydligen "kampat" där från klockan 6 på morgonen. Gud vad folk gör överdrivet mycket för pengar. Hade verkligen velat ha ett pressentkort men vi sket i det och gick till MC. Tjejerna åkte till slussen för att fortsätta äta och jag åkte till skolan.
Kom hem för ungefär 1 & en halv timme sedan. Brorsan fixade mitt internet och routern så nu ör jag lycklig.
Nu ska jag baka kladdkaka Yeey!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0