Lyckad Tisdag!

Är nöjd med min tuesday faktiskt. Va i skolan till och börja med, Gick hem lite tidigar pga att min mobil hade dött så var tvungen att ladda den så någon kan nå mig. Fånigt eller hur..Anyway gick hem kollade lite på tv sen kom Fatma till mig vi åkte till stan och mötte upp Ishatou,Dorra,Sirli och Carro. Vi gick runt lite i affärer och blablabla. Satt och åt på burger king för första gången också, Hatar verkligen deras pommesfrittes (?), men hamburgarna är bättre där än på mc faktiskt. Fick hem ett och annat och fatma köpte ett riktigt snyggt linne/tunika som hon ska ha i morgon på fotograferingen Yeey!. Nu kollar jag på out of sight med min älskade bror för första gången ;). Ska ta och lägga mig snart så jag är utvilad till fottningen i morgon, vi ska ju trotts allt fottas 8.30, jag vill ju inte komma med värsta blåa ringar under ögonen och spott runt munnen.
Fixade mitt hår idag hos Amie också. Hon är verkligen som en syster jag aldrig haft vi kan sitta och snacka i timmar. Haha och det roliga är att jag umgås mer med henne än hennes egen syster nästan :P (Ishatou om du ser det här så HHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAH) 



En super skön mössa från gina.
2 foundations.
Ett par Jande-örhängen guld of course.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0